Ztohoven - Znásilněný podvědomí - Instalace

px

Pár fotek ze včerejší akce skupiny Ztohoven v pražském metru; Znásilněný podvědomí.

Manifest:
Reklama je nejmocnější médium. Útočí na nás z televize, rádia, z internetu, ze stránek časopisů … zahlcuje ulice, dopravní prostředky, poštovní schránky i veřejné záchodky. Nevyhnete se ji. I když zdánlivě nabízí různé zboží, představuje stále tentýž dokonalý svět, ve kterém se po sladkém hubne, kde žvýkačky čistí zuby, cigarety chutnají a voní a auta jsou nejbezpečnějšími místy na světě. Hodnoty bez hodnot, krása bez krásy. Možná si myslíte, že vás se to netýká. Reklama ale postupně a nenápadně znásilňuje podvědomí každého z nás. Proto si bereme slovo. Zneužíváme reklamu, která zneužívá naše nejvnitřnější touhy, myšlenky a city, aby prodávala zboží. Překrucujeme ji, pozměňujeme ji, přetváříme ji tak, aby alespoň jeden den mluvila řečí umění. Vytváříme jiné reklamy. Takové, které nemůžete přejít bez povšimnutí. Takové, které vzbuzují neklid. Takové, které se nesnaží vplížit do vaší mysli bočním vchodem podvědomí. Třeba budou i vám otazníky milejší než dokonalý svět vyretušovaných tváří.


Ztohoven - Znásilněný podvědomí - Instalace | Metro A, Dejvická (2.11.2003)

  • 01ztohoven
    01ztohoven
  • 02ztohoven
    02ztohoven
  • 03ztohoven
    03ztohoven
  • 04ztohoven
    04ztohoven
  • 05ztohoven
    05ztohoven
  • 06ztohoven
    06ztohoven
  • 07ztohoven
    07ztohoven
  • 08ztohoven
    08ztohoven
  • 09ztohoven
    09ztohoven
  • 10ztohoven
    10ztohoven
  • 11ztohoven
    11ztohoven
  • 12ztohoven
    12ztohoven
  • 13ztohoven
    13ztohoven
  • 14ztohoven
    14ztohoven
  • 15ztohoven
    15ztohoven
  • 16ztohoven
    16ztohoven
  • 17ztohoven
    17ztohoven

Komentáře

monasterPILOX3000st

.............

0811

blbost, nechci nic ukazovat

Hustý...

...jako dost.

2 0811 : přesně ..... !!!!

2 0811 : přesně ..... !!!! W A R !!!!!!

KRILO ABY TU NECHYBĚL

KRILLO ZATÁHNI UŽ NEBO NĚCO UKAŽ V BRNĚ JSEM NIC NOVÉHO NEVIDĚL AŽ NA PÁR VĚCÍ OD SHIBA-MUTANT-89-DANTE-ARTLOVER- INÁČ NIC. TAK DRŽ TLAMU

kruci..to je strašně

kruci..to je strašně hustý...toho si všimne každej...a máte pravdu...v reklamně je všechno nejlepší a už se zapomíná na to.co je vopravdu důležitý...

pekna akce, este adis pridej

pekna akce, este adis pridej fota samostatnejch veci kazdyho ze zucastnenejch, to spis ukaze monaster da PILOXst3000 a se7en myslenku toho pocinu

Dobré, dobré, dobré!

FUCK DULL UNNECESSARY ADVERTISING!

nejak porad nechapu co tim

nejak porad nechapu co tim sledujou, vzdyt je to o nicem .. chteji fame ?

clovek vidi to, co chce

clovek vidi to, co chce videt,vsimne si toho, ceho si vsimnout chce, proto na me cely manifest pusobi, vlastne na me nepusobi nijak a muzu s cistym svedomim rict, ze mi dobra reklama da o mnoho vic, nez nic nerikajici otaznik, v jehoz smyslu nevidim vic nez jen dalsi snahu o revoltu.necitim z toho nic.zajimala by me jen jedna vec, jak dlouho to tem lidem vydrzi.cao

Poslat nový komentář

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
  • Webové a e-mailové adresy jsou automaticky převedeny na odkazy.
  • Povolené HTML tagy: <a> <em> <strong>
  • Řádky a odstavce se zalomí automaticky.

Více informací o možnostech formátování